Tuesday, March 22, 2011

Rahsia kurus

aku nak share ape yang aku taw. insyaAllah dengan izin Allah mujabat taw. yang penting kt kena yakin time nak uat ape2 pun. hehehe

untuk 1st time ye aku nak share pasal amalan diet yang selalu korang uat. pompuan mane yang xnak nampak cantikkan, semua pompuan kat dunia ne nak nampak cantik btl tak?

ne bukan cara aku taw tp akak aku, hehehe. korang cube try mmg btl2 mujarab taw.

1. byk minum air masak (8gelas sehari)

2. bersenam. kalo tak senam pun xpe asal korang banyak bejalan n kuar peluh

3. korang mkn la buah2 lebih byk dari mkn benda lain

4. JANGAN sesekali mkn nasi ok tp korang mkn la spageti ke, bee hoon k, roti ke

tu je la yg aku taw kalo nak diet.so selamat mencube.

2 comments:

Siti Safiyyah said...

jangan makan nasi?? erkk ss org melayu..takleh tak makan nasi..:(


psstt : Remaja dan Sayang??

bunge orkid said...

bukan ye xleh mkn nasi tp kalo selang 3,5 hari mkn nasi xpe la tp jgn hari2.nasi yg leh buat berat badan kt naik.