Wednesday, March 23, 2011

semoga semuanya selamat

assalammualaikum, time2 lunch mcm ne separuh dari org kat opis aku ne tdo siap tutup lampu opis lagi. tp aku je xleh nak tdo w'pun lampu sudah ditutup.

td dlm kul 11.30am, akak aku call bagitaw yg abg ipar aku dah masuk wad sok pagi dlm kul 8.00am ke 8.30am mcm tu abg ipar aku masuk bilik bedah. Suara akak aku sayu je tp nak uat mcm mane dah nasip abg ipar aku nak kena sakit. alamak lupe nak bagitaw yg abg ipar aku sakit ape, sakit ne mmg xsangke taw bayangkan la org yg sihat tibe kena darah tinggi yg terlalu tinggi sakit kena tahan masuk wad seminggu (darah tinggi ne bukan sakit sebenar die taw).

semua bermula dari abg ipar aku tibe2 kena darah tinggi n kena tahan wad selama seminggu. selama seminggu tu la dok check pun check rupe2nya buah pinggang abg ipar aku dah kecut sebelah. sape sangke org yg sihat sbenarnya sakit kat dalam.

so, esok adalah tarikh pembedahan die. aku harap semua yang dirancang berakhir dengan selamat. aku mohon sangat jasa baik korang semua untuk doakan yg terbaik untuk abg ipar aku.

video

No comments: