Monday, April 18, 2011

24 D

agak-agak la kan ape ek 24 D ne?? guest-guest??

teruk nyer, kuning ek otak korang ne aku bukan ckp pasal saiz breast la ooopppssss terkasar sudah lantak la. 24 D ne sebenarnya D24 gred durian la aku saje je terbalikkan huruf gan angka tu. hehehe teperanjat ke atau fikir benda lain.

semalam ge mkn durian kat tepi jalan yang nak ke sri kembangan mmg sedap gile D 24 la katekan. isi die mmg kuning masak sedap gile tp xtahan dengan harga die 1kg Rm14 durian yg aku ambik tu 1.2kg RM 16.80 tp tawkey tu kire 16 je. aku ok je sbb sedap tp si tangkai tu la uat muka la pula mahal la katekan kalo nak taw die sampai xmkn sbb makan sgt sape lagi yang habiskan aku la jawap yer.. mmg mantap n sedap gile





No comments: