Friday, April 15, 2011

mmg bengap

baik ..... centre or ........ operator mmg dua2 ne bengap xfhm ape yg customer nak. xke bodoh name yer kalo customer dah ckp cepatkan date bill tu untuk uat pembayaran tp yg si bengap ne kat ..... center ckp ok sy dah uat lepas bill akan keluar pada setiap 7hb pastu skrg ape cite ngok? bukan cepatkan bill tp makin lewatkan bill ade la.


yg si operator ne pula dah la aku bagitaw benda yg same tp blh die ckp ne mkn mase 3 hari untuk proses cik, lepas 3 ari cik call balik untuk comformkan yg permohonan cik tu sudah dilaksanakan tp hamper, eeeeeeeeeee geram gan line ...... dah la tunggu lama nombor giliran untuk jumpe operator pastu tup tup last minit skrg result die hampeh mcm sial. sok aku ge ....... centre balik mmg kena kaw kaw la gan aku, tahan la yer telinga korang wahai si operator2 bengap yg ade kat ...... center tu.


aku malas nak ckp yg aku gune line ape natikan aku lak yg kena saman dah la skrg org suke saman menyaman nak dpt uit cepat dengan cara mudah la kate kan so kt ckp lebih sikit je (w'pun benda tu btl) pun kena saman. so untuk keselamatan baik aku senseat sikit mulut aku yg agak celupar tp aku celupar sikit. hehehehe.


p/s: kali ne kalo tangkai nak mrh ke, suruh aku jage ckp sorry not this time coz bunge mmg dah mrh tahan gaban dah. bukan ape, tangkai ne kalo kat belakang bukan main mrh n ckp mcm2 lagi tp kalo dah sampai kat ...... center mula la uat muka baik. menyampah den :-) but 143 la syg

No comments: