Monday, April 18, 2011

Movie : Senjakala

senjakala?? tajuk mcm dah sedap tp tu la cite xseram sgt. aku jadi takut pun sbb tguk tgh mlm berani konon tgh mlm tp sbnarnye pengecut dah nama pun bungekan.


hahahhaa ade kul 10.15pm tp belagak nak tguk kul 12.15am ne semua gara2 tangkai la mls nak balik sarang die aku yg jadi sasaran die tp aku xkesah kalo aku die jadikan sasaran tp jgn pompuan lain yg die jadikan sasaran. start kul 12.15 habis dlm 1.45 kejap je kan mcm xbebaloi btl tp nak uat mcm mane sbb tangkai nak tguk sgt cite tu tp pakse la turutkan.


kalo bukan kt yg dermakan uit kat dieorg nati xde lak cite baru kan so mari kt beramai2 derma kat pengarah2 kat luar sane n bagi dieorg semagat baru untuk uat cite yg lagi best n seram.

No comments: