Tuesday, April 12, 2011

sayang..:-(

assalammualaikum semua, lame gile xupdate blog tp masib baik x gile aku bukan xnak update tp malas nak update hehehe. ok la, aku nak ckp pasal benda sedih ne..sedih sgt2 taw, wekkkwekkk

benda ne berlaku ari ne kejap je td, sedih yer nak cite huhuhu. disebabkan korang aku tabahkan hati cite kat korang ek. mcm ne, aku masuk toilet td jgn tnye toilet mane ek dah comform la toilet opis..ok, ok serius ek, time aku nak masuk mase kat pintu toilet tu la aku dgr bunyi air, bunyi die mcm bunyi air terjun gitu la, kuat, dlm hati pelik gak kan nape bunyi air kuat sgt bila dah masuk toilet rupe2 flash air kat toilet nombor 2 tu rosak. blh lak pulak flash air tu termasuk ke dalam so, air 24 hour mengalir je la.

tp masalah yer flash tu automatik bukan nyer kena tekan or tarik sbb die dah ade senset pelik2 sape la agak nyer hamba Allah yg dah bertukar jadi 'the hulk' kan..mesti time die nak tekan tu die ckp 'bertukar' mcm dlm cartoon tu..aku saje je tulis title mcm tu, hehehehe nasib baik la ade org bila aku bukak pintu toilet tu kalo x, jgn harap aku ak masuk toilet tgu sampai org lain nak masuk gak

No comments: