Friday, April 1, 2011

spirit baru..

ermmm xtaw la nak cite mcm mane perasan ne, (mcm dpt durian runtuh je kan)

sebulan aku keja dtg keja punch card+mkn+main internet+tido time lunch+punch card time balik keja. dah mcm tu bos tenguk pun xsenang duduk sbb dieorg ade keja tp anak buah die xde keja, hahaha..untungkan dpt bos mcm tu. 1/4/2011 mula masuk unit baru tp tempat duduk lak aduhai, kalo korang nak taun aku baru 2 taun keja tp dah 2 kali kena tukar tempat duduk n ne kali ke 3 tu kalo tempat duduk. nak uat mcm mane dah bos suruh so tukar je la kan. saya yang menurut perintah la kate kan. tu je kot aku nak ckp tp untuk pengetahuan korang w'pun aku dah taw tempat duduk baru tp still xpindah lagi sbb ade barang kat meja tu. sedih pun ade sbb kena tukar unit tp nak uat mcm mane dah keja n ini la namanye keja. so lepas ne xleh time keja dah xleh main internet lagi dah time lunch je leh bukak facebook or ape2 yg berkaitan internet n peribadi, so sad. arahan KPP besar tu pangkat die. ok la nak ge mkn. mee goreng mamak 1. bye

No comments: