Thursday, July 14, 2011

Sweet x??

ngade2 btl nak sweet2
of course i nak ngade2 sbb 5 hari taw x jumpe tangkai. 5 hari taw
mane xnyer minggu tu la kuda itam rosak n minggu tu la perhimpunan bersih tu berlangsung
tp jumaat kuda itam dah siap repair n mlm nak jumpe la pastu blh pulak ade perhimpunan haram ari sabtu hampir btl arrr
sob, sob, sob
peh mmg xblh duk diam semua gara2 perhimpunan bersih tulah
tp aku rase aku ok kot tp tangkai mcm nak gile sbb die xleh kuar dari kem kena duk dlm kem je mcm penjara..hahahahaha (sabar ek syg)
bulan ne xtaw la bil bape mms/msj/call bagai nak rak mcm org dah kawin padahal baru couple..huhuhu

ne mmg taw
mms ne sbnr yer kalo tguk kat fon bergerak-gerak
ntah la bila edit kat photoshop xleh gerak so aku uat la mcm tu (fhm2 sendiri je bunge ooi)


ne mmg xleh belar..
blh kat bwh pic tu die tulah
"abg nak pi berjuang ny salam manje drpd abg tok tcyg muah"
xblh belah..bila time call pun bual pasal mms ne
blh die gelakkan aku, aku gelakkan die time call..wah wa wa wah....

cian tguk die sbb tdo pun kena pakai kasut bout, pakai rantai nombor bdn, pakai suar celoring..cian2 tp xpeh sbb berkorban untuk negara..poyor je mkn buang gak sampah kat tepi jln

yg buat aku teperanjat bila ahad pagi dlm kul 10.30pg la blh die call

t : syg kat mane?
b : kat umah lah..nape?? awl nyer bgn syg??
t : tangkai dah gerak taw ne
b : nak ge mane??
t : jumpe bunge la
b : eh! bukan ke syg xleh kuar kem
t : ala. tangkai lari la..xthn la rindu kat bunge nak jumpe bunge xkesah la kalo balik ne kena raging ke, ape ke xkesah asal jumpe bunge
b : jgn mcm ne syg
t : ok, ok, jap lagi tangkai sampai ek
b : ok syg..

No comments: