Wednesday, January 18, 2012

Pelukan + Nikmat

Entah la mimpi ape hari ne tetiba nak baca surat khabar pulak pagi-pagi kat opis mungkin sebab malas nak start buat keja kot. walaupun surat khabar semalam tapi aku baca je buat bodoh bukan orang taw pun cume kalo ade info aku share la dengan dak opis aku macam yang aku nak share ari ne dengan korang mengenai kenikmatan yang sekejap tapi meninggalkan kesan dalam hidup kita, ceh!! ayat tak boleh belar beb..


mengikut kajian, pelukan bukan sesuatu yang bersifat seksual. ia satu daripada kaedah untuk mendapatkan keselesaan

Pandangan :

lelaki
pelukan bermakna isteri dahagakan hubungan seksual

wanita
Pelukan merupakan bentuk komitmen cinta dan kesetian pasangan.


info yang aku dapat

gelombang otak akan menjadi lebih tenang lalu mengurangkan stres dan kerisauan

suami isteri digalakkan berpeluk sebelum tidur selama 10minit. ia harus dinikmati tanpa diteruskan dengan hubungan seks

pasangan kena mempraktikan ungkapan-ungkapan kasih sayang sekurang-kurangnya 7 kali sehari

kena panggil pasangan kita dengan panggilan yang hebat like 'abg' 'sayang'

pelukan juga akan membuatkan hubungan yang lebih mesra, dekat dan intim



kepada wife n hubby yang baca entry aku lepas ne boleh la praktikan kat pasangan korang yer baru la lebih mesra..



No comments: